10 Şubat 2016 Çarşamba

Bacak ve Kalçalarınızı Şekillendirmek Mi İstiyorsunuz ?

bacak ve kalça eritme egzersizleri
Bacak ve Kalçalarınızı Şekillendirme
Merhaba Arkadaşlar bacak ve kalçalarının görünümünden şikayetçi olanlar bu yazım tam size göre :)

Masa başı işte veya gün içerisinde hareketsiz kaldığımızda bacak ve kalçalarda yağlanma oranı artmaktadır. Birde üzerine akşam eve geldiğinizde yorgunluktan yemek hazırlayamayıp hazır yemeklere yöneliyorsanız işte bu yazım tam size göre.

Yapılan araştırmalarda 18 yaş üzeri genel profil insan özellikleri hep şunu söyler . Vücut şeklimi beğenmiyorum. Peki bunun için ne yaptın?

Paylaşacağım hareketi yaklaşık bir aydır yapıyorum. Hareketin adı Lunges ve gözle görülür bir fark aldım. Aldığım sonuçtan bir hayli de memnunum. Çünkü kalçalarım dikleşti ve bacakta incelip kas oranı artmaya başladı.

Hareketi normal duruş pozisyonunuzdan bir adım öne atarak tüm kaslar gerilir. Yerle 90 derecelik bir açı yapmanız gerekmektedir. Nefes vererek tekrar başlangıç pozisyonuna dönebilirsiniz. Aynı şekilde diğer bacağınıza da uygulayınız.
Bacak ve Kalçalarınızı Şekillendirmek Mi İstiyorsunuz ?

Ben bu hareketi 2 kg'lık dumbellarla başladım. Şuan 3 kg da zorlanmıyorum. Hedefim 5 kg dumbellarla çalışmak . Size tavsiyem önce ilk 3 günü ağırlık çalışın daha sonra yarım litrelik su şişeleriyle başlayın derim.

Hareketin ilk günü 4'er defa 10 set şeklinde yapmanız iyi olur. 2. hafta 4'er defa 12 şeklinde arttırabilirsiniz. Hareketi yapan arkadaşlardan yorum bekliyorum :)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder