15 Mart 2016 Salı

XXL Rose Far Paleti

XXL Rose Far Paleti

Merhaba Arkadaşlar  Avm'de gezinirken Rossmann mağazasına denk geldim ve reyonları gezinirken hem ucuz hemde renkleri kullanışlı palete rastladım.


Farın markası Rival de Loop Young XXL far paleti nde 12 adet renk sıkalası bulunmakta. Paletteki renkler günlük kullanım için ideal. Sizin için hemen bir makyaj denemesi yapayım dedim. Bunu kesin blogda yayınlamalıyım derken.

Bir baktım ki makyaj çok hoş olmuş. Sanırım tekrardan dışarı çıkıp gezeceğim :)) Ürün 2 şekilde satışta bir Rose seçeneği ile diğeri de Nude olarak . Nude'nin tonlarını beğenmeme rağmen Rose aldım çünkü içinde ki Vişne çürüğü rengi beni benden aldı :)

XXL Rose Far Paleti
XXL Rose Far Paleti

Biliyorsunuz ki cildim hassas olduğu için birçok ürünü kullanmadan önce endişe içersinde oluyorum. Çünkü bazı markalar gözümde kuruma yapıp tahriş etti ve gece acıdan uyuyamadığım zamanları biliyorum. Ancak ürün çok hafif. Herhangi bir tahriş veya kuruma , gözlerde yakma olmadı.

Ürün uzun süre kalıcı. Fotoğrafı çekindikten sonra pilates dersime gittim :) saçım yolunmuş gibi oldu ama makyajım hala kalıcıydı ve böyle olması benden artı puanlar aldı :)

Fiyat seçeneğine gelecek olursa bu kadar renk için 12.99 Tl ödedim indirimden yakaladığınızda 10 Tlye kadar düşebiliyor. Bence böyle bir ürünün bu uygunlukta olaması tamaıyla öğrenci kesimine hitap ediyor :)

Sizin için ürünü deneyerek fotoğrafladım. Dilerim ki  güzel günlerinize eşlik eder.

Fotoğrafların izinsiz çalınması yasaktır.

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder