3 Temmuz 2016 Pazar

Rimmel London 04 Numaralı Kaş Kalemi İncelemesi

rimmel london kaş kalemi
Rimmel London
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün sizlere Rimmel London kaş kalemi hakkında ki düşüncelerimi paylaşacağım. Uzun zamandır kaş kalemi istiyordum çünkü kaş aralarım açılmaya başladı. Kardeşimde Çanakkaleye gelince bu isteğimi duymuş ki anneler günü hediyesi olarak bana bu güzel ince hediyeyi almış.

Kişisel bakım mağazalarında kalem ve kaş maskarasını denemiştim ancak ne kalemlerde ne de denediğim mascaralardan memnun kalmıştım. Biraz daha doğal olmasını istiyordum.

Çünkü aynaya baktığım zaman saçlarımla kaşlarım farklı olunca rahatsız oluyorum. Birde ben sık sık elimi yüzüme götürürüm veya gün içerisinde kaşlarımı elimle kaldırırım bana güzel bir şey lazımdı.

Kardeşim de bana Rimmel London markanın 04 numarasını satın almış.  Renk olarak memnun kaldım ancak kaş tarama fırçası bana çok sert geldi, ben başka fırçayla işlemi tamamlıyorum.
Rimmel London Kaş Kalemi
Rimmel London 04 Numaralı Kaş Kalemi
Sadece kaş aralarımda ki boşluğu dolduruyorum. Ve gerçekten memnunum. Renk vermesini de tam olarak beğendim.  Renk sklasında sadece 3 renk bulunuyor. Bence renk seçenekleri olarak geliştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Kardeşim benim için black brown rengini almış. Bana çok az ama accuk diyorum koyu kalıyor ama beğeniyorum. Ah bide elim kaşıma gidip dağıtmasam arada iyi olacak :)

Ürün satış fiyatı 10 tl gibi ücret tabi ürün için ne fazla ne de az diye yorum yapabilirim bi marka daha var aklımda onu söylemeyeceğim şimdi marka ismini ama yakında karşılaştırmasını yapacağım. Bakalım onu da denedikten sonra hangisi daha başarılı olmuş olacak.

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

8 yorum:

  1. Çok güzelmiiş, ben de Pastel'in kaş far kitini aldım çok memnunum canım. Yeni kullanmaya başladım, sonrasında yorumlarımı paylaşacağım bu kalem de çok hoşmuş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da denemek isterim yazını merakla beklıyorum :) Teşekkürler :*

      Sil
  2. Benim de aralar ciddi acildi. Artik ihtiyaç duyuyorum. Ama hic kullanmadım yüzüne gözüme bulaşmaz umarım . Ben kasımla çok oynarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürün olmasa bile kaş kalemini genel de tavsiye ediyorum :) ben en çok kaşı gür olup da makasla kestirenle özeniyorum ben hiç aldırmadım 😑

      Sil
  3. Sabitleyici kullanabilirsin canım gün içerisinde dağılma yapmaz :) Teşekkürler yazı için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye için teşekkür ederim Çağla :) birdaha ki alışverişim de bakıcam ;)

      Sil
    2. kaş kaleminizi nerden aldiniz ben bulamiyrm bu kalemi

      Sil
    3. Watsons mağazalarında satılıyor :)

      Sil