28 Haziran 2016 Salı

Golden Rose Dipliner

wish of love

Merhaba arkadaşlar bugün size Goldon Rose Dipliner'ı hakkında düşüncelerimi paylaşacağım.

Öncelikle yaz ayların da sadece göz makyajı yapıpta dışarı çıktığımı belirtmek isterim. Cildim çok hassas olduğu için fondöten kullanımında hemen cildim yağlanıyor. Bende göz makyajı yapıyorum sadece.

Yine bir gün arkadaşlarla gıybet için toplanıp eski sevgililerinin yeni sevgililerinin gizlice instagram, facebook hesaplarına bakıp gıybetin dibine dibine vururken kahveleri güzelce içip fincanları kapatırken nedendir bilmem bir anda makyaj çantamda diplinerın eksikliğini hissedip kendime 'hey merve git o diplinerı al,  hepsini bakışınla döv kızın 'dedim. Demiş de olabilirim. Atmosferin aynı olması lazım. 

Golden Rose Dipliner
 golden rose dipliner kullananlar
Fıyatı yaklaşık 20 tl di. Memnun kaldım. Benim gibi makyaj konusunda el becerisi olmayanların bence kolaylıkla kullanabileceği bir ürün olarak tavsiye ediyorum. O kadar memnun kaldım ki düşünün çok kullanmaktan markası silindi :)

Ürün için şunu diyebilirim kullanımı pratik olduğu kadar da çabuk kuruyor. Hemen kurumazsa göz kapağında şılappp diye siyahımsı geçiş oluyor biliyorsunuz ki. Hemen kuruma özelliğinin yanında da gözlere albenilik bak benilik katıyor. Ohaaa maşallah kızda göz var effektleri bırakıyor.

Düğünlerde, kankitoşlarla gıybet yaparkene  işte ilk buluşmada rahatlıkla kullabileceğiniz bir ürün tavsiye oranı 10/6.9 

Size ayrıca önerebileceğim bir yaz kokusu ki ''wish of love' çok uzun zamandır kullandığım bir kokudur. Özellikle bu aylarda daha çok tercih ederim. Benim gibi çiçek ve meyve kokularını sevenlere tavsiyemdir. 

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder