5 Şubat 2017 Pazar

Bifesta Göz Makyaj Temizleyici

Bifesta Göz Makyaj Temizleyicisi Kullananlar

Merhaba Arkadaşlar,

Benim şapidiklerim bitmedi bitmez. Tokyo'ya ilk geldiğimde kozmetik mağzasına girip canım bana ordan bi rimel uzatır mısın hani böyle hacimli hani böyle uzun gösteren bir bi rimel olsun bacım dedim.

Hemen orda ki Japon ablamızın gözlerinde bir ateş oluştu ve bana bir rimel satıverdı çok güzel bi paraya da satın aldım. Neyse eve geldim hemencecik rimeli denedim, gözlerim resmen ruhumun aynası olmuştu kuzummm 😊

23 Kasım 2016 Çarşamba

Precious Garden Hand Cream | Honey Peach

Merhaba Arkadaşlar uzun süredir yazı yazmadığımın farkındayım ve bağışlayın beni olur mu ? Tokya'ya alışma sürecim devam ediyor bazen zorlanıyorum ama huzurlu ve mutluyum.

Precious Garden Hand Cream

15 Eylül 2016 Perşembe

Zigavus - Anti Selülit Kremi

Selülit Kremi

Merhaba Arkadaşlar;

Bugün Zigavus markasının 'Anti Selülit Kremi'nden biraz bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz yıldan beri düzenli olarak spor yapıyorum. Hem yürüyüş hem de spor salonunda ne kadar düzenli çalışıp sıkılaşsam da selülitlerim tamamen kaybolmadı.

Ciddi bir kilo verişi yaşadığım için sporla beraber selülit kremi kullanıldığında etkisi çok daha fazla oluyor. Benim en büyük hatam kilo vermeye ilk başladığım dönemlerde sadece 'fazla kilom' gitsin şeklinde yüklenmemden dolayı kremleri çok umursamamdan dolayı oldu.

7 Eylül 2016 Çarşamba

BioNike Defence Ürünleri Deneyimim

BioNike Defence

Birkaç hafta önce BioNike markası tarafından denemem için çok güzel bir paket aldım. Paket içerisinde 2 adet tam boy ürün vardı. Ayrıca bloknot ve kalemlerin yanı sıra bilgilendirici kitapçıklarda kutunun içerisindeydi.

İlk olarak geldiği günden itibaren denediğim yapısı itibari ile çok sevdiğim BioNike Defence Hydra5 nemlendirici kremden bahsetmek istiyorum sizlere. Benim cildim çok hassas özellikle kış aylarında aşırı kuruduğu zaman pul pul dökülüp vücudum çatlayabiliyor. Aşırı soğuklarda yüzüm rüzgarla beraber gerginleşip elmacık kemiklerimden itibaren kırmızı kırmızı çizgiler olabiliyor.

14 Ağustos 2016 Pazar

Hissizleştiğim Yerdeyim



Hisizleştiğim Yerdeyim
Hissizleştiğim Yerdeyim
 

Uzun bir süre aynı manzaraya baktıktan sonra aniden manzara değişikliği bende sürekli ağlama hissi ve içimde karamsarlığa sebep oldu. Ne zormuş üniversite okuduğn şehri bırakıp tekrar alışagelen düzene geri dönmek..

Sanki simitçi bi anda kapının önünden geçerken seslenecek ve ben koşa koşa taze simitlerden alıp nasipleneceğim.. Cumaları pazara gidip domatesçisiyle mallarının Çanakkale olup olmadığını konuşucağım.. Ve bir telefon geldiğinde ise Atın önünde buluşalım yada Şakir'e ne dersiniz dicekmiş gibi hissediyorum.

Şehirle vedalaşmadan geldim. Ve biliyorum ki bir gün hangi sebeple olursa olsun geri döneceğim ve orda taze simit kokan sabahlara uyanacağım...

Özlemin tahammülsizleştiği yerdeyim.. Sanırım insanların okuduğu şehirde iş bulup kalmalarını şimdi anlıyorum.

Kim bilir belki güzel Çanakkale'mle tekrar yollarım kesişir.. Özlemlerin çekirdek kabuğunu doldurmayacak şekilde dolması dileğiyle sevgi ile var olun...

12 Ağustos 2016 Cuma

Bozcada'dan Gelen Taze Reçeller

Bozcada'dan Gelen Taze Reçeller















Merhaba Arkadaşlar biliyorsunuz ki bir süredir Çanakkale'de yaşıyordum.Geri dönüş yapma vakti gelmişti.. Pasaport vize mezuniyet derken bir hayli yoruldum..

Gitmeden buram buram hasret kokan yer Bozcaada'ya bir uğramalıyım dedimmm. Abooovv kız ne o kalabalık o izdiham..Gezmelere tatillere gidiyii millet bana haber vermiyilir. Aşk olsun valla aşk olsun... o_O

8 Temmuz 2016 Cuma

Fotofonik - Magnet Baskısı

fotofonik magnet baskısı
Fotofonik
Herkese Merhaba,

Az önce kargo tarafından Fotofonik ekibinden gelen bu güzel hediye paketi elime ulaştı. Paketi alınca çok heyecanlandım. Özenle hazırlanmıştı, paketi açtığımda da çok mutlu oldum. Ürünler teslimatına kadar hiç bir zarar görmemişti. Kargo teslimatları konusunda daha önceden çok sıkıntılar yaşamıştım. Şimdi böyle bir paket elime ulaşınca sevindim :)

Fotofonik ekibi sevdiklerinizle birlikte güzel anılarını sonsuzlaştırmak için size bir çok farklı hediye seçenekleri sunuyor. Ayrıca sizin yerinize de güzel hediye paketleri gönderimi sağlıyor.

7 Temmuz 2016 Perşembe

Warcraft - İki Dünyanın Karşılaşması

Warcraft - İki Dünyanın Karşılaşması
Warcraft
Merhaba arkadaşlar bu tatliş cuma gününde sizlere Warcraft filmi hakkında düşüncelerimi paylaşacağım.

Filme bir arkadaşın arabasını yıkamaya verince ve 3 saatden önce alamayacağını öğrenince ne yapalım soruları üzerine hadi sinema oldu. Vizyonda olup da dikkatimi çekti. 

Ve sonra bir baktım ki elimde bilet koltukta oturuyorum. Öncelikle sinemaya giderken tavsiyelerim olucak..

- Uzun zamandır görüşmediğiniz arkadaşlarınızla sizler lütfen cafe bakery gibi yerlerde buluşun. Ya film başlıyor o muhabbet nasıl koyu nasıl koyu kendimi gıybet ekibinin içinde hissediyorum. Çayları tazeleyesim geliyor.

3 Temmuz 2016 Pazar

Rimmel London 04 Numaralı Kaş Kalemi İncelemesi

rimmel london kaş kalemi
Rimmel London
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün sizlere Rimmel London kaş kalemi hakkında ki düşüncelerimi paylaşacağım. Uzun zamandır kaş kalemi istiyordum çünkü kaş aralarım açılmaya başladı. Kardeşimde Çanakkaleye gelince bu isteğimi duymuş ki anneler günü hediyesi olarak bana bu güzel ince hediyeyi almış.

Kişisel bakım mağazalarında kalem ve kaş maskarasını denemiştim ancak ne kalemlerde ne de denediğim mascaralardan memnun kalmıştım. Biraz daha doğal olmasını istiyordum.

28 Haziran 2016 Salı

Golden Rose Dipliner

wish of love

Merhaba arkadaşlar bugün size Goldon Rose Dipliner'ı hakkında düşüncelerimi paylaşacağım.

Öncelikle yaz ayların da sadece göz makyajı yapıpta dışarı çıktığımı belirtmek isterim. Cildim çok hassas olduğu için fondöten kullanımında hemen cildim yağlanıyor. Bende göz makyajı yapıyorum sadece.

Yine bir gün arkadaşlarla gıybet için toplanıp eski sevgililerinin yeni sevgililerinin gizlice instagram, facebook hesaplarına bakıp gıybetin dibine dibine vururken kahveleri güzelce içip fincanları kapatırken nedendir bilmem bir anda makyaj çantamda diplinerın eksikliğini hissedip kendime 'hey merve git o diplinerı al,  hepsini bakışınla döv kızın 'dedim. Demiş de olabilirim. Atmosferin aynı olması lazım.