25 Aralık 2015 Cuma

Loreal Paris Studio Line Silk & Gloss Hacim Köpüğü

Merhaba Can'lar
Sizlere Loreal paris studio line silk & gloss hacim köpüğü hakkında düşüncelerimi paylaşcam. Saçlarım ince telli olduğu için yıkamadan sonra hemen kabarıyor. Ya kurutup hemen düzleştirmem maşa gibi ısı işlemi görmesi gerekiyor. Ya da kuaföre koşmam gerekiyor.

Artık bunları yapamıyorum çünkü saçlarım ciddi anlamda yıprandı. Kuaföre her ay düzenli olarak saç kestirmekde beni üzüyür çünkü saçlarım hep omuz hizasında. Normalde saçıma sprey, vaks, jöle hiç sürmedim, kullanmayı da düşünmüyorum.

Çünkü ben bir bayanın doğal güzellikten olmasından yanayım.  2 aydır bu duruma bi dur dedim. Nasıl diye sorucak olursanız bir adaşımın tavsiyesi üzerine köpük kullanmaya başladım. Loreal 2. kullandığım ve memnun kaldığım köpük markasıdır. İlkini adını vermicem gratisten gittim aldım. Yıkadım saçları güzelce havluyla kuruladım. Köpüğü çalkaladım, avucumun içine sıktım.

Resmen köpük avucumun içine tükürdü evet tükürdü. Heralde safoz ben sallayamadım dedim tahmini 1 dakikalık sallamadan sonra köpük hayata döndü. Gratis'e tekrar koşar ben bu sefer biraz paraya kıyıp Loreal marka hacim köpüğü aldım. Öyle abartı sallamanıza gerek yok :) Duştan sonra ben hafif nemli saçıma sürüyorum ve bi kere sıkımlık olan saçımın yarısına yetiyor. İnce telli olduğu için saçlarım parmaklarımla maşa yapılmış gibi doluyorum. Hemen kuruyor normalde de saçım hemen kurur. Kokusuna bayıldım.

Ben köpüklü saçlarımı yaklaşık 2 gün kullanıyorum, tabi yazın bu durum her güne indiriliyor. Ne kuaföre para veriyorum ne de düzleştiriciyi 200 e mi 220 ye mi ayarlasam derdi kalıyor. Fıyatına gelicek olursak 23 TL'den aldım. Bide vaks gibi saatler ilerledikçe böyle beyazımsıda gözükmüyor.

Çanakkale'de yaşadığım için burası çok rüzgarlı akşam eve gelip tekrar dışarı çıkmak zorunda olduğum zamanlarda hafif elimi ıslatıp tekrar üstünden geçiyorum. Birdaha köpük sıkmıyorum :) Bu arada bir sıkımlık da ne kadar geliyordur acaba diye merak edenler için sıktım avucuma ki bence gayet iyi . Marka hakkını vermiş. Bize de sıkıp sıkıp gezmek düşer :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder