30 Aralık 2015 Çarşamba

Vaseline Essential Moisture Vücut Losyonu

Vaseline Essential Moisture Vücut Losyonu Merhaba Arkadaşlar ,
Yaklaşık 2 hafta önce aldığım Vaseline Essential Moisture Vücut Losyonu hakkında düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

Vücut tipim çok hassas olduğu için yaz kış farketmezsizin sürekli bi vücudumda krem ihtiyacı olmaktadır. Bu yüzden farklı farklı markalar kullanıp deniyorum.

 Bir kaç marka hariç pek memnun kaldığım söylenemez. Çünkü hassas tenli olduğum için bildiğim markaları kullanırken çekimser oluyorum. Kullandıktan sonra da pişmanlık başlıyor. Nedenini sorucak olursanız kaşınmaya başlıyor. Ardından da cildim de küçük kırmızı noktacıklar beliriyor.


Vaseline markasını kozmetik ürünleri satan bir mağazanın raflarında sık sık görüyordum. Vucüt Losyonu seçerken belirli kriterlerim var. Alcağım marka köklü bir marka mı ? Hassas Tenliler için ayrı bir losyonları var mı? ve tabi ki kokusu.

Vaseline Essential Moisture Vücut Losyonunu her banyo sonrasında kuru tene uyguluyorum. Çanakkale'de yaşadığım için buranın olmazsa olmazı rüzgarı cildimin dengesini bozuyor. Cildimle ilgili kuruluk ve pullanma problemi yaşıyorum. Ancak 2 gündür bu problem gözle görülür bir şekilde kaybolmaya başladı ve cidden kokusu bağımlılık yapıyor. yaklaşık 10,00 TL gibi bir fiyata aldım. Yılbaşı nedeniyle bir çok kişisel bakım mağazası indirimde. Ben alırken saf yulaf özünü tercih ettim. Aynı boyda kakao yağı özlü olanda vardı. Ancak sarışın olduğum için kakaonun tenime kokusunun yakışmayacağını düşündüm. Ben memnun kaldım bu üründen. Umarım ki sizlerde aldığınızda memnun kalırsınız :)

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder