8 Aralık 2015 Salı

Açlık Oyunları Alaycı Kuş 2

Sizlere sinemada izlediğim açlık oyunları alaycı kuş 2  görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle filme gitmek istiyorsanız ilk filmini izlemizi tavsiye ederim.
Filmden uyaralanan kitapların hep bende bir taraftan yanılgıyı uğrattığını belirtmek isterim çünkü kitap okurken kafamda yarattığım kişilikle filmde gördüğüm arasında hep farklılık ve duygu eksikliği oluşturuyor. filme gelicek olucaksan bütçesi yüksek tutulduğu için hiçbir şeyden kaçınılmamış. Litrelerce dökülen benzinler mi yoksa binlerce dökülen kurşunlar mı bilemedim. film 3 boyutlu olduğu için daha da zevkli hale geliyor.

Bilet bulmada sıkıntı yaşadığım için filmi en önde izledim ve ben en önden nefret eden bir insan olarak film çıkışında hiç söylenmedim buda bana filmi kendimi kaptırdığım anlamına geliyor.

Katniss karakteri bu bölümde bana şımarık kız rolünde geldi onun dışında filmin ileriliyişi ve efeklerine diyecek lafım yok. daha önceden okçuluk eğitimi alan ben filmin sonunda eğitimimi profesyonelliğe çevirsem mi acaba gibi soru işaretleri bıraktı. Aynı duygu eminim ki sizlerde izleyince oluşucaktır. Yolda giderken kendi kendime acaba şuraya yada buraya hedef alabilr miydim gibi diyolog halindeydim :)

Filmde hoşuma giden karakter ise Peeta oldu ve izleyince bana da hakvereceğinizi umuyorum. sadece şu kadar tüyo verebilirim. Ben hayatımda aşık olup da bekleyen adam hiç görmedim ama filmden sonra bekleyeni de varmış dedim.


İzlerken boğazımın düğümlenmesine sebep olucak bir sahne oldu oda Katniss'in Peeta'yı görmeye gittiğinde onun daha önceki ilişkilerine karşı dayanan ve Peeta'nın başına gelenlerin Katniss'in tek suçlu olduğuna dair yönelik cümlesidir.

Filmin fragmanını izlediğinizde filmin boş olduğunu düşünebilirsiniz. Ben sinemada ki Bir çok filme fragmanını izlemeden gidiyorum açıkcası evden izleyeceğim zamanda yorumlardan bakarak seçiyorum. Şunu da belirtmek isterim ki filmin üç boyutlu olması artı puan katıyor filme. Dilerim ki sizde benim gibi beğenip izlersiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder