3 Şubat 2016 Çarşamba

Tarkan'dan Eğlenceli Mesajlar

Tarkan'dan Eğlenceli Mesajlar
Merhaba Arkadaşlar Tarkan hayranı olarak bugün sizlere minnoş bi yazı hazırlamak istedim. Dilerim ki Hepiniz beğenirsiniz.
Bakalım megastarımız bize neler diyor :)

1. Bırakırsan bırak be bak göbek atıyorum hala !! ohhh ! ohhhh ! :D

Tarkan'dan Eğlenceli Mesajlar

2. Starız diye havlu da mı kullanmıyahhhh :) ohh mis deterjan kokuyor :D

Tarkan'dan Eğlenceli Mesajlar

3. Kanka bilemiyorum o kız sarışın .... Sen istersen esmerlere yönel :D

Tarkan'dan Eğlenceli Mesajlar

4. Bütünlemeye kalmadan Finallerde geçince ben :)

Tarkan'dan Eğlenceli Mesajlar

5. Kankamın bensiz gezdiğini görünce ben ;

Tarkan'dan Eğlenceli Mesajlar

6. Finali de Tarkan'ın şarkısıyla yapılmalı diye düşündüm :)

Yakalarsam muahh muahhh yani xd
Tarkan'dan Eğlenceli Mesajlar

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder