21 Şubat 2016 Pazar

Sıcacık Bir Yer ; Lügat 365

lügat365 nerede
Bazı Kelimeler Çok Güzel
Merhaba Arkadaşlar , Çanakkale'den İstanbul'a gelir gelmez hemencecik telefonum çaldı. Ring Ring ay bi baktım arayan kankim Betülcüğüm :)

Bi iki defa çalsın ayol telefon ahahah arayanım da yok melodisini duymuş olurum dedim. Neyse hemencecik açmadım. Telefonun başında çaresizce beklettim. kihkihkih.. :)

Mobeselerden geldiğimi görmüş olmalı ki ellam hemencecik hazılan kız gidiyoruz Galata Kulesinin oraya diyince. Anam bu böyle diyince dedim heralde gezicez tozucaz gıybetler dedikodular patlıcak gitcek.

Anam yok bizim kız instagramdan takip ettiği bir yere götürdü. Esas konu da burda başlıyor ya hediye alıcakmış dedim iyi hoş . Anlamlı hediye olmalı ama dedi.

Tabi ben nerden bileyim hediyelermiş giftlermiş bilmem ki ben ühühüh :( Önce bir galata kulesi etrafında 360 derece dönersin. Tabi bunların hepsi meşhur instagram selfieleri için :)

ahahaha çok fenayım . beni takip etmeyenlere adresimi paylaşıyorum merribaby :) aynen öyle konu dağıltı toparladım dur kız  şurda dertleşiyoruz fikir alıp veriyoruz.

İçeriye bir girdik .. kanka beni burda bırak dedim. Atmosferiyle insanı içine çekiyor. Konsebe gel bacım diyenler var duydum :) burda amaç anlamları bilmediğimiz yada yanlış veya eksik bildiğimiz kelimeleri günlük hayatta kullandığımız objelerin üstüne baskı yaptırılarak anlamları yazılmış.
 Lugat 365 Bazı Kelimeler Çok Güzel
Güzel Kelimeler Dükkânı
Kitap, bardak altlığı, Bez Çanta, Rakı Bardakları, Defter , Kupa benzeri ürünler satılmaktadır. Arkadaşım kitap aldı fiyatı ;35 Tl idi.

Bence eşe, dosta, dünüre görümceye hediye edilecek klaslıkta ürünler olduğunu düşünüyorum. Mekanın sizin için bir kaç fotoğrafını çektim. Adresini de çok güzel tarif edeceğim gitmek isteyenler ahahaha bayılacak tarifime görsel hafızam kuvvetlidir.

Bakın şimdi Galata kulesine çıkarken sol da dönerci var. soğanlarını görünce canım çekmişti tombik ekmekde vardı off :( dönerciye sırtınızı dönün orda ara sokakdan girin ilk soldan dümdüzzzz devam et . Zaten sokak girişinde sağ tarafa odaklanırsınız hemencecik farkedersiniz canlarım :)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder