8 Şubat 2016 Pazartesi

Essence Gel Eye Pencil Waterproof

Essence Gel Eye Pencil Waterproof
Merhaba Arkadaşlar , sizlere bugün beğenerek kullandığım Essence göz kalemi hakkında düşüncelerimi paylaşacağım.

Makyajın kusursuz görünmesi için gözlerin dikkat çekici olması gerektiğini düşünüyorum. Gündelik hayatta dahi göz makyajı olmadan dışarı çıkmam.

Ancak çoğu göz kalemi gözümde kuruluk veya tahriş yaptığı için , dersimi çıkardığım. Markaları incelemeden almıyorum. Güvenimi kazanan bir marka olan Essence den de göz kalemini denemek istedim.

Şunu belirtmek isterim ki normalde simli göz kalemleri gözümde kaşınmaya neden oluyor. Gün içerisinde elim sık sık gözümde oluyor. Ancak Essence Gel Gözkalemini kullandığımdan bu yana çok rahatım.
Essence Gel Eye Pencil Waterproof
Essence Göz Kalemi
Ürünün kullanımı rahat, bir o kadar da temizlemesi ayrıca suya dayanıklı olmasıyla da artı kazanıyor. Beğendim işte güzel. Alın bir sürün  :)

Genellikle göz renğimi belli etmek için alt göz kapağıma da göz kalemi uygulayanlardanım. :)

Gözlerim renkli olduğu için gri renkte aldım . Fiyatına gelecek olursak 8.50 Tl . Değer mi bana göre değdi. Essence son zamanlar da favorim olan makyaj ürünleri içerisinde :)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;) Fotoğrafların izinsiz kullanımı yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder