5 Şubat 2017 Pazar

Bifesta Göz Makyaj Temizleyici

Bifesta Göz Makyaj Temizleyicisi Kullananlar

Merhaba Arkadaşlar,

Benim şapidiklerim bitmedi bitmez. Tokyo'ya ilk geldiğimde kozmetik mağzasına girip canım bana ordan bi rimel uzatır mısın hani böyle hacimli hani böyle uzun gösteren bir bi rimel olsun bacım dedim.

Hemen orda ki Japon ablamızın gözlerinde bir ateş oluştu ve bana bir rimel satıverdı çok güzel bi paraya da satın aldım. Neyse eve geldim hemencecik rimeli denedim, gözlerim resmen ruhumun aynası olmuştu kuzummm 😊

Tamam tamam Türkiye'deyken ben sadece gözlerimi makyaj sütü ile temizliyordum, Ancak 15 dakikalık çabalarımın sonucunda o rimel çıkmak bilmedi evet aa dostlar o rimel çıkmak bilmedi ve dönüp dedim ki Merve sana bayan suya süte nazara karşı dayanıklı rimel satıvermiş, alkışları duyar gibiyim durun. Yaklaşık olarak 3 ay da bir insan iki farklı firmanın yağ ve su karışımı bişeyimsiler denedim.

Geçen gün bir arkadaşımla alışverişe gittik ve hemencecik bu kuzucuk bana bakıyordu. Orda ki tombul ablayı çektim yanıma 'kız dedim bana bak bakım bu suya dayanıklı rimeli temizler mi? ' diye sordum.

Ayıp ediyon abla kem gözlerden bile seni korur uyumadan önce evin 4 köşesine döküver dedi, Tax free mi peki dedim oturma iznin var gibi duruyor tipinden dedi. Tiple olsaydı dedim cümleyi sonlandırmadım, ürünü aldım fiş sende kalsın bacım dedim çıktım geldim.
Göz Makyaj Temizleyicisi
Bifesta Göz Makyaj Temizleyici
İki kıkırdamadan durun kahveyi yatağa döktürmeyin bana neyse eve geldim sizin için eve gelirken kanaldan bu fotoğraf çekimlerimi de yaptım ve  fotoğrafı çektim yağmur yağmaya başladı, Öyle oh mis yosun kokusu demeyin canlarım her yer bina..

Yumuşak bir dokusu var önceki kullandığım markaya göre yağ oranı daha az ve gözlerimi pek kaşındırmadı, temizlik bitiminde gözlerimde yağ kalmadı. Kihkikkihh bir de hacmen bana büyük geldi bir de Japon markası olduğu için güvenerek aldım.

Sizin için sitenin linkini şuraya bırakabilirim. Amazon veya başka sitelerden bu ürünü bulabileceğinizi düşünüyorum. Türkiye 'de bu marka ile karşılaştığımı hatırlamıyrum ama olurda kullanan varsa bize düşüncelerini paylaşırsa sevinirim.

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

2 yorum: