1 Eylül 2019 Pazar

Beyaz Kil Maskesi Faydası

Hoşgeldin Eylül ,

En sevdiğim ay geldi çattı :) bildiğiniz üzere mevsim değişiklilerinden ötürü cildimiz kuruyabiliyor. Pul pul dökülmeler yaşıyorsanız eğer cildiniz size sinyal gönderiyor demektir. Bunun için sizlere bir kaç tavsiyede bulunacağım.

Pazar günleri muhakkak maske  yapıyorum. Ben haftada bir gün belirledim ve o da Pazar'dır. Hani şu kahvaltıdan sonra günü yumuşak geçirmemi sağlayan anlardan biri.


Bu yazının planlamasını yapıp hem de kahvemi yudumlarken neden kahve peelingi yapmıyorum dedim. Ve internetten dolaşarak  acaba yapmam gereken bir seycikler varmıdır diye göz gezdirdim.

Internette birkaç farklı sayfada varyasyonlarınıgördüm hindistan cevizi sütü , yağı , yogurt ile yapıldığını gördüm. Ancak cildim çok hassas olduğu için kahvenin yanında yoğurt sadece bir tatlı kaşığı ekledim. Oluşan karışımı yüze güzelce uyguladım. Bir kaç farklı sayfa da kuruyana kadar beklemem gerektiği yazıyordu ancak yüzümde  kabarıklık olmaması adına bir kaç kez geriye ovalama haraketi ile yıkadım ve sonuc mükemmel . Verdiği yumusaklık hissi hoşuma gitti. Bir daha ki sefere duş esnasında bu karışımı yapacağım. (eğer farklı çeşitlerde kahve peelingi önerileriniz var ise yorumlarda paylaşmanız rica olunur :)

Birkaç farklı firmanın beğenerek kullandığım maskeler var dolabımda bugün ise peeling ardından maskeye ihtiyaç olabileceğini dşündüğüm için hemen koşarak beyaz kil maskeme sarıldım.

Ayrıca bu maskenın özelliği de Anti-Aging olması. linki buraya bırakıyorum .Eğer faklı kil maskesi önerileriniz var ise yorumlar kısmında paylaşabilirsiniz :)



Son aşama olarak ise nemlendirme için çok beğenerek kullandığım seriye ait nemlendirici maske kullandım onun için ise sizlerle ayrıca bir yazı paylaşacağım.

Eylül Ayı'nın size tüm güzellikleri vermesi dileğiyle ,

Bir gün aklına gelecek olursam , bana şiir ısmarla. Eylül'ü konuşalım...

Cemal Süreyya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder