30 Mart 2016 Çarşamba

Alışverişin Yeni Adresi Hafifeal.com

Alışverişin Yeni Adresi Hafifeal.com
Hafifeal.com
Merhaba Arkadaşlar çok yoğun bir haftadan sonra anca yazabiliyorum. Havalar ısındıkça aklıma tek gelen şey gezmek :) Ama ne yüksek lisans ne formasyon ne de staj buna izin veriyor. Kendime vakit bile ayırmaya zamanım yok.

Pastel'in ürünlerinden çok memnun kaldığımı her seferinde her yazımda dile getiriyorum ki yine bunu yüksek sesle söyleyeceğim. Makyajı öyle abartılı yapmadığım için yüzüme sadece renk getiricek 2 etken olduğunu düşünenlerdenim, birincisi allık ikincisi ruj.

Pastel'in uzun zamandır almayı düşündüğüm Prp Fashıon 01 nolu allığını internette gezinirken Hafifeal.com'da dikkatimi çekti. Hem allık hemde far olarak da kullanılıyormuş. Ben bunu alırım dedim :)

Site de Pastel ve bir çok markanın ürünlerinin satışını yapmaktadır. Pastel'i beğenen biri olarak siparişini vermeliyim dedim  Allık 3 farklı renk seçeneklerden oluşuyor. Ben 1 nolu olanı aldım. Biraz daha bronzlaştırma etkisi yani koyu tonlar var. 4 adet renk bulunuyor.
Hafifeal.com
Prp Fashıon 01 
İçinde kendi teninize yakın olanıda görüceksiniz. Aldığım ürünün en çok dikkatimi çeken özelliği mat olmasıydı. Ayrıca yanaklarıma doğal bir elmamsı kırmızılık katsın derseniz 2 noyu seçmenizi öneririm.

Mevsim geçişlerinden mi bilmiyorum yüzüm kurumaya başladığı için Nivea'nın kremeni aldım. Yoğun olması ve cildimi beslemesi çok hoşuma gidiyor. Çanta boyu olduğu için de gün içinde taşıması oldukça rahat oluyor.

Çanakkalede olduğum için istanbul üzerinden kargolar 3 günden önce gelmiyor. Ancak site siparişi verdikten kısa bir süre sonra dönüş yapıp kargo çıkışını sağladı. Hızlı teslimatları da ayrıca memnun etti. Sizlere de Hafifeal.com'da ki kozmetik ürünlerine bakmanızı öneririm.

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder