22 Mart 2016 Salı

Ekozkozmetik - Oda Kokuları Üzerine Sohbet

Ekozkozmetik - Oda Kokuları Üzerine Sohbet
Ekoz Kozmetik Ortam kokusu
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün evde en büyük sorunsal haline gelen ortam kokusunu deniyorum. Hele o evde gelen misafirler 'sigara içiliyor mu?' sorusuna istemsizce evet deriz ya. Misafirler gidince bir ton söylenilir pencereler hava eksi dereceler de denilmeden sonuna kadar açılıp ev halkına kısa bir 'Alaska' havası aldırılır :)

Yeni eve taşındım ve mutfağım açık. Çok büyük sıkıntılar yaşıyorum. Yaptığım yemeğin bütün kokusu evde. Hele ki kızartma, balık, köfte yapıyorsanız açık mutfaklı evde vay halinize diyorum.

Yemeği yapmak 2 saat yemesi 15 dakika ama o kızartma kokusu gitmek bilmiyor. İstanbuldan - Çanakkaleye gelirken dedim buna dur çözüm bulayım. Aklıma tütsü geldi. İlkten çok hevesli hevesli yakıyordum. Gittim ilginç kokular aldım vanilya hele bu hayatta en en sevdiğim kokudur. Çikolatayı yaktığımı anlamıyorum. Ama lavanta, yeşil elma ve vanilya çok iyi.

Biliyorsunuz her güzel şeyin kötü tarafıda var. Ancak onun da pisliğiyle inan uğraşılmıyor. Okuyan birisi olduğum için bir yandan stajlar dersler dertsiz tasasız birşeyler lazım derken.

Ekoz kozmetik tarafından gönderilen ortam kokusunu denedim. Önceliğim oturma salonunda ki perdeler oldu. Geceden sıktım uyandığımda oturma salonuna geçtim. Bi yerden burnuma taze vanilya kokusu geliyor. Uyku sersemiyim geziniyorum evde :) ahahaha sonra kendime gelmemle koku dedim :)  Böyle hoş bir koku olamaz.

Şimdi misafirler gelmeden önce koltuklara bir iki fıs yetiyor. Hemen tatlı mı yaptın bu ne koku soruları geliyor :) evimin bu denli hoş kokmasına bayılıyorum :)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder