16 Mart 2016 Çarşamba

Note Nail Enamel Ojelerinde 3 Al 2 Öde Fırsatı

Note Nail Enamel
Note Nail Enamel
Merhaba Arkadaşlar, oje delisi olucağım yakında sanırım çünkü ne zaman kişisel bakım mağzalarına girsem ya göz kalemi bakıyorum yada oje. Rossmann'da gezinirken bir baktım ana 3 Al 2 Öde ay en sevdiğim bi tanesi beleş kikihkihh :)

Bakayım kız neymiş o 3 alıp hemide 2 ödeyeceğim şey. ojeymiş hemencecik almalısın dedim. Note oje reyonunu talan ediyorlardı. İki itiştim kakıştım. Birinin saçına yapıştım diğerinin kolunu ısırıp bi dişimi mağzada bırakırken çok minnoş 3 renk aldım.

Birde gıcık olduğum bir şey var. Bakın arkadaşlar ben size burdan şu şu güzel bu indirimde diyorum. Ama siz gidip talan ederken bana niye ama niye haber vermiyorsunuz yahu. Alışverişe giderken arkadaşsız kalmayın :)

Ojeyi beğendim. Ve tek kat yeterli ancak benim el alışkanlığımdan mıdır bilinmez hep ojeleri iki kat sürüyorum. 3 al 2  öde olduğu için tanesi 2.99 Tl'den aldım :)
Note Nail Enamel
Note Nail Enamel
Gün içerisinde 3 defa bulaşık yıkadım çıkmadı iyi :) Öğrenci evindeyiz ayol ne bulaşık makinesi ben varım işte tam otomatik merve hahah :) Reklamları izlersiniz ayakkabı tanıtılacak zannedersinizde aslında rimel markası çıkar reklamın sonunda ahaha benimde öyle oldu :)

sizin için iki çıkıt çikıttt yapıp fotoğrafladım. Parmaklarım güzel değil görsellik olarak verdiğim rahatsızlık için şimdiden sorry :)

Bende şarkı paylaşsam mı ki ya blokta yok ben size şiir paylaşıyım :)

Ve gün gelir,
Kaybettiklerinin arasında
En çok gülüşünü özlersin  #şiirblogta

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil