23 Mart 2016 Çarşamba

Tabloda.com / Evinize Yenilik Katın

Herkesin inanıyorum ki evde oturduğu bir köşesi vardır ve benim de en vazgeçilmez yerim tekli koltuğum. Çok kalabalık misafir gelmediği sürece ordan kolay kolay vazgeçtiğimi söyleyemiceğim :)

Denize olan sevgimi ilgimi blogumda hissettirebildiğimi düşünüyorum ancak evde bunu belirli dekoratif süslerle belirteyim dedim. İstanbuldan gelirken çapamı aldım. Evimi dizdim. Çapa gözüme çok boş geldi yanına farklı ne katabilirim arayışındaydım.

Çapayı bence dümen tamamlar. Tabloda.com da gezinirken çok güzel karşıma tablolar çıktı. Bir çok ebat şeçeneği ile de duvarınızı sınırlandırmıyor.  Benim tablo da en çok hoşuma giden kategoru Vintage oldu. Hem yaşım hemde tarzım gereği dinamik renkler seçmem gerektiğini düşündüm :)
Dekoratif Tablolar
Tabloda.com
Sitede o kadar çok seçenek de tablo var ki diğer ilgimi çeken kategori de ulaşım araçları oldu. Mustang arabadan, kırmızı klasik arabalar, tranvaylara kadar birçok seçeneği bulabilirsiniz.
Tabloda.com
Tabloda.com
Tabloda.com da gezinirken tablonu sen tasarla bölümü ile karşılaşabilirsiniz. Evliyseniz kesinlikle eşinizle fotoğraflarınızdan bir kaçını parçalı görünüm ve diğer seçeneklerle tablo haline dönüştürerek oturma solanunu anılarınızla canlandırablirsiniz :)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder