19 Ocak 2016 Salı

İyi Bir Dinazor

İyi Bir Dinazor
İyi Bir Dinazor Filmi
Merhaba Arkadaşlar size dün gittiğim animasyon filmi olan İyi Bir Dinazor filmi hakkında görüşlerimi paylaşacağım. Öncelikle yazımı ilk kez okuyanlara şunu belirtmek isterim. Animasyon filmler benim için bir tutkudur. Çıktığı gibi gitmek isterim.

Dün başıma neler geldi bi bilseniz. Misafirim geldi. Dün çanakkalede kar yağdığı için kanki gel animasyon var izleyelim dedim. Anamm -5 de kalk sen neymiş sinema otur evde izle.

Aldık biletleri oturduk. Evlencek çağa gelmiş kız yani ben başladım ağlamaya. Anam o minik dinazor öyle feci şeyler yaşadı ki. Ön ayağı mı kırılmadı. Sellere mi kapılmadı.

Fragmanda Gördüğünüz küçük çocukla birlikte yaşadığı bir takım olayları anlatmakta. Dinazorların renkli dünyası sinemaya aktarılmış. 65 Milyon önceye değinenen bu animasyonla da çocuğunuza eve gidince çağlarla ilgili eğitici sorular yönetebilceğinizi düşünüyorum.
İyi Bir Dinazor izle
İyi Bir Dinazor 
Animasyon da kötüler, İyiler ve aile kavramı çok güzel bir şekilde yansıtılmış. Eğer bir eğitimci, anne ve babaysanız kesinlikle çocuğunuzla gitmenizi tavsiye ederim. Film yerine animasyonların çocuk da uyandırdığı bilinç altı faaliyetlerin daha fazla olduğunu düşünüyorum.

Pixar'ın neden önde gelen stüdyolardan biri olduğunu bir kere daha kanıtladı. Pixar stüdyosu da ne derseniz Kayıp Balık Nemo , Vol-i, Yukarı Bak ve bunun gibi ses getirmiş bir çok animasyon bu stüdyolarda hazırlanmıştır.
Ben izlerken keyif aldım dilerim ki sizde alırsınız :)
Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder