15 Ocak 2016 Cuma

Otel Transilvanya 2

Merhaba Arkadaşlar animasyona olan aşkımı daha önceden bahsetmiştim. Dedim bari sinemada izleyeyim . Ama Başıma geleceklerden bir haber tabi ki :)

Çanakkale de  2 tane sinema var . Biri avm'nın içinde diğeri de stadyumun orada. Neyse Arkadaşa dedim. 'Pınar bu filmin birincisi çok güzel. Sende gel hadi birlikte izleyelim. ' Nerden dedim . İnternete düşerdi zaten. Dayansana, öbürü de zalimmm.... Hemen evet diyor :(

Neyse kalktık hazırlandık. Seansı seçtik. Geç kaldığımız için, reklamlara yetiştik. Bi girdik içerisi karanlık tamam ya oturalım sıkıntı yok. O an sadece animasyona odaklıyım ama reklam arası bi verildi. Vuuuuuğğ yarııngara one gıııı !! 2- A sınıfıyla etkinliğe gelmişiz. Pınarı tuttum kolundan hemen dışarı çıkardım. 'Kanka 2. yarıya izlemesek mi ? ' şebelek şey kikir güle güle karşımda neden kanka bence çok tatlı diyor. Allahım imtihan mı bunlar ne olur söylee!!!
Otel Transilvanya 2
Otel Transilvanya 2
İkinci yarı başladı. Minnakklar o kadar kısa ki Altlık almışlar altlarına. Hani boyu uzatmak için konulan koltugun üzerine sert kutu şeklinde bir madde .

Başladı salonda bi tek pınar gülüyor. Diğerlerinden çıt yok ya. koskoca salonda filme kendini kaptıran bi tek bizim hatun çıktı . Lanet olsun dedim bir daha asla seninle animasyona gitmem!

Flmin konusu filmin devamı niteliğinde. Otel 'e artık sadece canavarlar girmiyor. İnsanlara da kapılar açılıyor. Dracula'nın artık tek odak noktası Dennis'dir. Yani biricik yarı insan yarı vampiş torunu. Ancak torunu daha çok vampişlikten uzak davranmaktadır. Dracula da ona canavarlığı öğretmek ister.

Böyle anlatınca korkunç oldu sanki. Yok aslında komik. Durun bi ya bişi anlatıyorum. Neyse ya ben şakir'e kahvaltıya gidiyorum. Göürüşürüz.. Yorumlarınızı bekliyorum :)

1 yorum:

  1. Tüm animasyonları sinemada izleyin hele orman çocuğu muhteşemdi. Şiddetle tavsiye ederim bir animasyon aşığı olarak Kunfu pandaya son çıkınına iki kere gittim. Oda çok iyidir Animasyon Candır gerisi yalan :)))

    YanıtlaSil