16 Ocak 2016 Cumartesi

Sağlıklı Zayıflamanın Yolları

Sağlıklı Zayıflamanın Yolu
Merhaba Arkadaşlar bu yazımda aç kalmadan sağlıklı bir şekilde nasıl kilo vereceğinize dair tüyolar paylaşacağım. Ama önce ablacım o elinde ki keki bırak bi ya! Sende abicim yenge börek yaptı tamam bi hafta sonun var biliyorum. Yemeyek mi diyorsun onu da anlıyorum da şurda bi bilgi paylaşıyoruz. Lütfen mutlu yaşam için önce sağlık :)

Lisans'a giderken son sınıfta tezimden dolayı baya kilo almıştım çünkü günde saat uyuyup hem tez yazıp hemde okula gidiyordum.

Sonra baktım ki pantolon düğmeleri aynı o reklamdakiler gibi fırlamaya başladı. Hayırdır sen Merve dedim hayırdır! Aynada ki merve de dedi ki  yaşında bir bayana cıkkk cıkkkk yakışıyor mu?

Hemen kendime ilke edinebileceğim kuralları araştırdım ve İstanbulda seansı  50 Tl olan diyetisyene gittim. Diyetisyene gıcık oldum. Çünkü kadın iskeletordu bide almış paramı geçmiş karşıma diyorkimrveciğim biraz kilolusun!' Bizde zaten buraya gıybete gelmedik. Fazla kilo için geldik o an var ya al diplamayı yırt pastayı al önüne koy hem ağlasın hem yesin dedim içimden . Ama yapmadım. Valla yapmadım ilk defa sakin bir şekilde 'ne yapacağum doktorr hanım' dedi.

Bana bilgisayarında world de hazırlanmış bi diyet listesi verdi. Hayır o kadar okul oku o kadar yer aç, üstüne bide para al yapacağın iş bu mu be fotokopici gibi dosya çıkarıp vermek!

Neyse kilolarımı verdim ama hem paramdan olmadım hemde sağlığımdan hemdee sinirlerimden bak yine gıcık oldum. Acaba şeytan diyor ofisine hamburger, pasta, börek gönder. Ama şeytan diyor yapmam!
Sağlıklı Zayıflama
Sağlıklı Zayıflamanın Yolları Nelerdir?
İşte sayacaklarıma dikkat edin yeter.

İlki ya suyu kıtlıktan çıkmış gibi içmeyin. 2 litre için . Çok su için zayıflanılmıyor. Sen metabolizmanın düzenini şaşırtmış oluyorsun. Ablacım günde ilaç yanın 2 bardak su içiyor. Yaz gelince mayo giycem diye abanıyor suya. Hayır 2 Litre yeterli.

ikincisi öğün atlamayın diyorlar ben çözümü buldum. Marketten gittim kuru kayısı, kuru inciri aldım. Bide yulaflı bisküvi bunlar çantamdan ayrılmadı. Öğle aram yok mu hemende yanına ayran alıp bunları yiyordum ki. O kuru kayısıya lanet olsun fena bağırsak çalıştırıyor.
Sağlıklı Zayıflamanın Yolları
Sağlıklı Zayıflamanın Yolları
Üçüncüsü ve bazen abarttığımın doğru olduğu kural. Ana yemek ve yardımcı yemek kaşık olarak maksimum 10 olmalı. 5 er 5 er paylaştırın. 2 çeşit mi yemek var 5 kaşık ana dan 5 kaşık pilav makarna neyse.

Dördüncüsü ve yapılan bi araştırma verisi bu. Bir birey 21 gün boyunca alkol, cips, hamur işi tüketmediğinde hiç bir spor yapmaksızın kilo verdiği kanıtlanmış. İnmayanlar buyrun denesin :)

Pazartesi başlanan diyetlere de burdan selam olsun. Sağlıklı kalın. Yorumlarınızı beklıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder