23 Ocak 2016 Cumartesi

Sesi Kötü Olanların Hissettiği Duygu Karmaşası

Sesi Kötü Olanların Hissettiği Duygu Karmaşası
Merhaba Arkadaşlar,

Şu karaoke zımpırtısını yapmaya arkadaşlarla gidelim dedik. Gitmez olaydım. Benim banyoda elimde fırça şarkı söylediğim ses ne kötü ne berbat ne kulak tırmalıcıymış.

Direk olayı anlatayım durun ben size arkadaşlarla toplandık. Napalım napalım? Ordan sivri zekanın teki karaoke dedi. Ya sen Ebru Gündeş misin ? Sen kibariye misin? Sanki normallerde düğünlerde assolist. Hasbam otur oturduğun yerde mocha iç sen be!

Bir havalarla girdim dedim içimden merve senin sesin iyi panik yok. O mikrafonda bişi var bakın valla erkekler söylüyor anam bi Tarkan var sanki. Anam ben çıkıyorum şu evlenme programında
Songül var ya aynı yeminlen aynı. Kızlarla çıkıyoruz millet dağıldı mekan da çekirge sesleri o kadar ıssızdı.

Bende ki özgüvenle o programda ki ablanın özgüveni yarışırdı. Hemde büyük kapışma olurdu. Sahne hayatını kolay kolay bırakmadım gibime geliyor. Kapalı gişe olurdu :) kihkihkihh :)

Gecenin sonuna gelecek olursak ki en trajidi burda . Kimse o geceden sonra birbirini aramadı. :) şaka şaka . Hıhıhı :)

En kötüsü de ne biliyor musunuz ? Ortamlara sesi güzel diye çağırılan insanlar gibi kıymet bilmicez ha. Oh sesim güzel iki şarkı okurum kankiler bana yemek ısmarlar. Bizde öyle mi mekan sahibi bizi sopayla kovar be.

Diğer kötü olay Düğün geldi çattı evet dedin mükemmel gidiyor. Herşey durun şurda sevdiciğime Mustafa Ceceli yada Ferhat Göçer'den bi şarkı okuyayım diyomusunuz yahu!!

Bana en komik gelen Radyo programlarını arayıp abi gözünü seveyim şu şarkıyı çal diyorsun. Radyocu çakal tabi ee bi nakaratını söyle de çalayım diyince! Ya bırak adam söylüyor işte istek yapmışın arsız dinlesene!

Benim gibi sesi kötü olanlara tavsiyem. Arkadaş ortamında şarkı türkü olayına girmeyin. Bize sesimizden ekmek yok kardeşler :)

Yazıyı okuduktan sonra dilediğiniz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz, yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder